čtvrtek 19. července 2012

Blesk a hrom jsem následoval.

Photobucket 
Box opening
(+7 špatných fotek)
Stejně jako Justin musel mít i Gabriel (respektive jen jeho hlava - pořád jsem ještě totiž nezjistila, že jsem ztracená dědička ropného magnáta) dobrodružnou cestu. U nás se věci zkrátka nědějí tou jednodušší cestou.
Gabriela jsem koupila už prvního (za hříšný peníz, beru-li v potaz, že je asi z roku 2009, z druhé nebo třetí ruky a trochu žlutý Photobucket), ale původní majitelka ho pravděpodobně poslala až po týdnu, kdy jsem se jí zeptala, zdali už je na cestě, a sledovací číslo mi nedala vůbec. Už 1.7 jsem mu koupila paruku a oči(ty z Číny dorazily dokonce dřív než hlava z UK).
Když jsme u toho dne, kdy dorazil - Gabriel mohl dorazit hezkého slunečného rána (jako Justin), ale vybral si den, kdy v odpoledních hodinách meteorologové očekávali bouřky a ony přišly (v Justinově případě bouřka přišla až v noci, když jsme jeli na půlnoční premiéru HP7, ale to je jiný příběh). A bouřky uhodily někde kousek od našeho domu a krom menšího náběhu na infarkt způsobily čtyřdenní výpadek internetu.
O dvě hodiny bez internetu později jsem vyšla na procházku. Vracejíc se k domu, vyjde mi v ústrety máť má a dí: "Já tě s těma balíkama zabiju!" později ještě dodá, "Nějaký chlápek tě tu hledá po celém okolí. Volali mi sousedi, musela jsem se vrátit z města."
Jinak řečeno Royal Mail zjevně nedoručuje Česká pošta (poučení do budoucna). Kurýr přijel sotva pár minut poté, co jsem opustila dům (ale myslím, že být doma, stejně moc nepochodí - už rok nám nefunguje zvonek a já hraju Assasin's Creed a nenechám se jen tak něčím rušit), panikařící sousedi zalarmovali policii a armádu a moji mamku - pár drobných peripetií a Gabriel byl doma.
Ještě doplním, že ten den došla mamce na pracoviště i paruka (u nás se už doručovatelé neobtěžují zastavovat - že by to bylo tím rozbitým zvonkem?).

Photobucket 
 Krabice v pozadí s obálkou s parukou (dvojité rozbalování, téměř jako Vánoce).

Photobucket
Černá srstnatá paruka (model cromagnonec) velikosti 9-10, která se, ač na Den of Angels lidé tvrdí opak, ukázala jako příliš velká. Sabik má sice obrovskou hlavu, ale očividně méně obrovskou než je mu přisuzováno. Nebo je to parukou.

Photobucket
 Výplňové čudlíky! Ano, to byl okamžik, kdy jsem vypískla radostí.

Photobucket
Hlava. Moje ruka.Gabriel má originální face-up od Soom, který bude nahrazen až budu mít peníze, budu mít čas, budu mít dokonale přesnou představu a najdu někoho, kdo podle ní udělá face-up.

Photobucket
 To je on. Photobucket

Photobucket
Gabriel se neštítí ničeho. Ukradl Justinovo tělo a odmítl jej opustit, i když mu objektivně nesluší. Vlastní tělo Gabriel dostane až budu mít peníze, čas a rozmyslím se. Zatím bude v našem domě vždy o hlavu navíc. Justinovi naštěstí nevadí se dělit.


Photobucket
Photobucket Omake: Photobucket
(nebo spíše to, co futuristé mysleli Políčkem obecnému vkusu)
Doplňuji důkaz, že i na fórech se dají nalézt zkreslené informace - šedá paruka od SWITCH je 8-9 palců, Gabriel ji oblékne (to, že v ní vypadá blbě, je věc jiná), hnědá je 8.5-9.5 (pokud vím) od Leeke, Gabriel ji také oblékne (to, že v ní vypadá blbě, je věc jiná). Není možné, aby to někomu ušlo, ale přeci jen: první fotka je rozostřená. Druhá má vygumované pozadí (můj pokoj není publikovatelný na blogu bez 18+ varování--- je tam nepořádek, který by přivodil kolaps i veteránovi od tankistů).
 Photobucket Photobucket
Budu muset Gabrielovu hlavu přeměřit (samozřejmě, mohla jsem to udělat už při rozbalováníPhotobucket), co si člověk nezjistí, to nemá. Vyzkoušené paruky také potvrdily mou domněnku, že je jen málo účesů, ve kterých Sabik vypadá dobře. Slovy asi tři.

 Photobucket

Žádné komentáře:

Okomentovat