pátek 27. ledna 2012

Justinův box opening

Fotky jsou z 13. července 2011, kdy Justina po čtrnácti dnech pošta a celníci pustili ze zajetí. Předtím jsem prohledala celý internet kvůli informacím o celním řízení, telefonovala, co je s mou krabicí (a byla to velká oběť, jelikož mi telefonování leze na nervy) a udržovala jsem se neustále ve stavu posílených vražedných úmyslů.
Pak jsem také celý týden chodila věšět na zahradu prádlo (můj převlek za zahradníka byl zrovna v čistírně), jelikož nám nefungoval zvonek a já nechtěla propást pošťačku.


(+11)
Krabice byla menší a lehčí než jsem si představovala, zatáhla jsem si ji do svého doupěte (které jsem v rámci zabíjení času  rozházela s tím, že ho pořádně uklidím, ať se Justin po příjezdu nevyleká, bohužel dorazil dřív než jsem tak stihla učinit, tudíž ještě před tím než jsem mohla začít vykuchávat zmíněnou krabici, musela jsem s postele sházet dolů vrstvu "věcí"). Mimochodem krabice vypadala, že na ni na celnici někdo seděl. Vražedný úmysl byl stále připraven pro případ, že by Justin nebyl v celku.


 Skalpel, sestro.

Krabice putovala z Incheonu, přes Helsinky do Prahy, kde zůstala trčet čtrnáct dní.


Vnitřní krabice, která, ač to na fotce není vidět, se pravděpodobně stala obětí zuřivého slona.

Polštářky! V současnosti jsou o něco méně pomuchlané, přestože pod nimi spí Justin už půl roku. Propána, co s tou krabicí dělali?

Čerstvé maso... v relaxační folii.

A Infinitidoll mi poslali dvě hlavičky--- Což je od nich hezké, protože jsem při objednávání Justina měla hroznou smůlu, protože jsem ho koupila asi o týden dřív než začala letní sleva. Takže jsem mohla ušetřit dobrých 50$, takhle jsem ráda, že jsem dostala bonusovou hlavu.


Event head Joy, docela roztomilý s tím jedním zubem. Během prázdnin jsem ho pak prodala.

Tohle byl ten okamžik, kdy jsem se začala pochechtávat. Protože nikdy mi nepatřilo nic tak krásného, jako on. Na fotkách není vidět, že jeho face-up je hodně do fialova, stejně jako nejsou vidět třpytky, co má kolem očí (ano, Justin se na sluníčku třpytí, což ovšem nená nic společného s nějakým uncool upírstvím, Justin je prostě jen krásný).





Zelené akrylové oči, které jsem dostala od Infinitidoll a Justin je nebude potřebovat, ale přestože akrylové oči nemám ráda, musím přiznat, že mu sluší.


Úplně původně měl mít oči hnědé, ovšem ne takto tmavě. Nicméně, když jsem mu je dala, zdálo se mi, že jsou ty pravé. Souvisí to s tím, jak se má představa o Justinovi postupně proměňuje od té doby, co je doma.



Žádné komentáře:

Okomentovat